Alla inlägg under november 2009

Av nicklas - 17 november 2009 19:17

Fy fan...I måndags på jobbet så kände jag plötsligt hur det högg till i sidan, som om någon högg mig med en kniv.,

Jag hade ingen aning om vad det var men trodde att blindtarmen krånglade..jag gick in i omkädningsrummet för att vila, men då gick det åt helvete..Tydligen så hade jag ringt Shimano o när han kom in så låg jag avsvimmad..

Tobbe ringde ambulans o jag for iväg i en jäkla fart till Karlskrona full av morfin o annat lurigt skit de hade med sig..

Väl där så fick jag en spruta i röven sen slutade smärtorna...faaaan va gott det va!!

De skickade in mig i en skum maskin o hittade en 2 mm stor sten i urinblåsan, den hade vandrat från njuren..Det va orsaken till den största smärta jag känt i mitt liv..Fyyy faaan!!Ett stort tack för alla gratulationer o för att så många hörde av sig till Virre o undrade hur det va med mig!!

Här kommer lite bilder från mitt frieri o lite på Noah...vi ses.                     

Av nicklas - 14 november 2009 17:33

Hej alla vänner, vill bara säga att jag är världens lyckligaste man..Idag friade jag till min älskade Virre o hon sa ja...

Så i sommar blir det bröllop...Jessemannen min kära broder, det ska bli en ära att ha dig vid min sida, precis som när jag stod vid din...nu ska vi dricka upp champagnen sen åka till Irma o fira hela natten...(bilder kommer)


Av nicklas - 9 november 2009 17:28

Va fan, när man stiger upp på morgonen så är det mörkt som i graven o när man slutar jobbet o ska hem så är det nästan lika mörkt!! Sen blåser det ju fan kuling, våra markiser o regntunnan blåste iväg i helgen, sen regnar det ju som pokka med!!  Men va fan, desto skönare är det när våren kommer...får hoppas o be till vädergudarna om tjock och fin is så att Hookers kan ut o dra lite feta borrar o dricka kaffejöögTungan ute

Nu börjar det ju dra sig mot julen med..Noahs första, ska bli kul o se vad han tycker om tomten..ha ha!!

Misstänker att tomten inte är så poppis ännu..kanske om han kommer med en flaska välling!

Till helgen så ska vi på 50 års/35 års fest...svärmoa o janbanan fylla aar, det kommer att bli skoj som fan!

Noah ska vara hemma med farmor, det tycker han om...lägger in några bilder på legenden junior..

            

Av nicklas - 8 november 2009 20:21

Hejsan hoppsan...tänkte börja kladda lite i bloggen igen..Idag är det gobbadagen o jag fick frukost på sängen av frugan o Noah, fick även ett par fina skinnhandskar...nice!!

Vi firade farsan i fredags o va hos virres farsa idag o käkade kasslergratäng..mmmm.

Igår va vi på kaskad(simhall) i Tingsryd o badade med Noah, shit vad han for omkring i bassängen.ha ha..

Kommer att slänga in lite bilder på pojken, han har vuxit o fått sin första tand Tyst

vi ses kaaaa....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards