Alla inlägg under februari 2010

Av nicklas - 26 februari 2010 20:12

Nu sitter jag o pillar räkor o tar en pils, ska göra gigantiska räkmackor till mig o Virro..Kolla in videoklippet, helt klart världens bästa film o låt!!

Av nicklas - 26 februari 2010 20:01

Kolla in min nya tröja, nu ska resten av gubbarna skaffa sådana...Fast inte med Abborre kungen dock!!

Jesse kan ju ha Grod kungen på ryggen  

    

Av nicklas - 24 februari 2010 20:03

Asbra låt o grym video..tack för tipset Johan  

Riktigt bra låt!!

Av nicklas - 24 februari 2010 19:25

Heeej...Fan va alla gnäller på att bussar o tåg är sena, det är väl inte så jättekonstigt eller?? De som ligger hemma o lipar kan ju ge sig ut i skogen o skotta 20-30 mil, för det är ju såååå lätt gjort..retards!!

Håller med om att det är asmycket snö, men det försvinner ju snart, det kommer inte att ligga i 100 år som vissa verkar tro..på lörd så är det Mörrum Hookers fest hos pavarotti...faaaan va nice!! Vi ska käka sillmacka o varmrökt lax med romsås, gott som pokka!! En o en annan öl slinker nog ner med :)Sen blir det hockeyspelturnering o lite poker.. Kolla in virres nya gaddning som hon gjorde i fredags, riktigt fin...Jag blev så sugen så jag ska se om  jag får en tid på fred..Nu börjar snart matchen, hoppas att inter asen får storstryk...(3 månader till bröllopet sweeet:) vi seeees..           

Av nicklas - 15 februari 2010 21:03

Hej hoppas att allt är bra med er, här är allt kanon..lägger in några bilder på Noah..vi hörs                   

Ovido - Quiz & Flashcards