Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

SOL

Av nicklas - 12 februari 2011 08:17

  Tar en kopp kaffe. Familjen sover ännu,ska iväg med porris o fiska havsöring.

Det är 8 minus ute o strålande sol, det kommer att bli en kanondag!!

Igår så bestämde vi att vi ska kolla på Buddies den 3 April när de spelar i folketshus...verkar bli fullsatt  niice!

Ikväll ska vi till svärfar, Virres brorsa Dennis fyller 18, så några kalla blir det helt säkert....Imon ska vi bada i holjebadet, Banane, Ida o Jonathan ska hänga på.


 
 
Ingen bild

Din fru

14 februari 2011 08:43

Mysig helg :)
Älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nicklas - 23 maj 2011 22:26

Låter bilderna tala för sig själv, det går ändå inte att beskriva känslan att sitta på fullsatt San Siro o se Milan göra 4 mål!! Kul att träffa Dregen påväg till matchen, kolla på bilden där hela kortsidan håller upp stora plastbitar..jag o frugan st...

Av nicklas - 10 maj 2011 10:57


         

Av nicklas - 9 maj 2011 09:29

Tack kära bröder för en förbannat bra säsongspremiär..o grattis Johan som är en äkta Hooker nu...kommer fan aldrig att glömma den invigningen, jag har ALDRIG skrattat så mycket!! Nu ser vi fram emot en härlig sommar med mycket fiske o öldrickning..O ...

Av nicklas - 4 maj 2011 21:58

Tjoflöjt...Nu har man grävt upp halva baksidan av tomten. Hela påsken så gick jag upp o ner från gräsmattan till skogen med en murarbalja full med jord..Jag har nog fan burit 4 ton jord....Skam den som ger sig, nu har jag lagt all sten o beställt pro...

Av nicklas - 12 april 2011 08:44

Jaha, 3 matchers avstängning fick Zlatan för osportsligt uppträdande när de spelade mot Fiorentina i sönd. Jag såg matchen o fattar inte vad dommarjävlen sysslar med..Det va benkapningar hit o dit,bröstningar mot domaren osv, men Zlatan åker ut med r...

Ovido - Quiz & Flashcards