Alla inlägg under augusti 2010

Av nicklas - 31 augusti 2010 18:50

Fan va gott Milan, först Zlatan o nu Robinho..de kommer att bli livsfarliga med Pato o Ronaldinho på kanterna..Det ska bli riktigt,riktigt kul att följa Milan i höst!!! De lär ju spöa skiten av Inter..

  


Av nicklas - 10 augusti 2010 21:43

Va fan hände, nu jobbar jag likförbannat denna vecka...nej det är soft, är ledig 3 veckor efter ..Jag o Johan har slitit som djur i helgen..Vi tänkte ta väck min trappa på ett ton på fred förmid, 9 tim senare sågar vi sönder fanskapet o slår sönder den med slägga o spett...men vi fixade mycket ändå.

I lördags så kom Leffe o emel, så vi grävde ut  o paddade samkross.Jag va en runda hos syrro förra v, vi satt o drack en öl då vi hör en jäkla smäll..En halvstor lastbil hade brännt rakt in i vår v70..vaaa faaan!! Men allt löser sig med försäkringar osv..Nu på lörd så är det årets machoman, tjejerna har slynslaget..De ska rida tjur(hmmm) o lira paintball mm...niiiice...sen drar vi till Kroatien en vecka, sol, fiske o öl..kolla in min kräftbur jag byggt, nu ska de upp,bara på med nät sen i med den...Vet inte riktigt hur det gick till, men nu har alla fått smeknamn i Hookers...bara Jesse kvar :) Porr Tobbe, ninjan, runken o Schasse..Ju mer man klagar på sitt namn,  ju längre får man bära det..så alla är skitnöjda med sina smeknamn nu..haha..langar in lite bilder..seeees--

                             

     

Av nicklas - 3 augusti 2010 09:16

Aaaaaaight...ok, nu har jag o Johan grävt upp halva trädgården, ser ut som en skyttegrav ha ha...Men jag har hyrt en padda på fred så stenen är snart på plats...bara trädäcket på baksidan kvar sen..mmm

I dag så drar jag o Noah till syrro i Rööööeby..ska klämma ett par kalla med Henry o träffa kidsen..4 v kvar på sem..i like!!


Time flies like an arrow

Fruit flies like a banana....klura på den   

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards