Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Faaaan Bommel

Av nicklas - 25 januari 2011 17:44

Tisd, gott!! Vi har så jäkla mycket att göra på jobbet så det blir övertid imon igen..Helgen har varit bra, Peter o Therese va här i lördags med hennes son Collin. Vi käkade kylling o slök ett par kalla, ett par Tullamore slank ner med.

Nu har jag o Ninjan snart fixat Jesses o Runkens presenter, det ska ju spelas poker kvällen lång på Lörd så vi firar boysen samtidigt..Fast lärlingen har inte skött sig så vi delar kanske på hans present  

Fan nu håller vi tummarna på att vi slår Danskjävlarna ikväll, hade varit fint att få spanien i semin om de nu torskar mot Grodätarna..o nu till det allra värsta, Milan har värvat Van(fan) bommel från bayern munchen..vaaaa faaaan!!! Alla vet vad jag o tycker om tyskar men han är fan en av de grisigaste spelare jag vet!! Hoppas, hoppas att han gör en bra säsong o håller dubbarna på gräsmattan..

Vi cs!!

 
 
Ingen bild

Theoneandonlyt

25 januari 2011 20:27

Van bommel är holländare men det är väl lika illa det :)

nicklas

28 januari 2011 16:24

Samma jävla skit!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nicklas - 23 maj 2011 22:26

Låter bilderna tala för sig själv, det går ändå inte att beskriva känslan att sitta på fullsatt San Siro o se Milan göra 4 mål!! Kul att träffa Dregen påväg till matchen, kolla på bilden där hela kortsidan håller upp stora plastbitar..jag o frugan st...

Av nicklas - 10 maj 2011 10:57


         

Av nicklas - 9 maj 2011 09:29

Tack kära bröder för en förbannat bra säsongspremiär..o grattis Johan som är en äkta Hooker nu...kommer fan aldrig att glömma den invigningen, jag har ALDRIG skrattat så mycket!! Nu ser vi fram emot en härlig sommar med mycket fiske o öldrickning..O ...

Av nicklas - 4 maj 2011 21:58

Tjoflöjt...Nu har man grävt upp halva baksidan av tomten. Hela påsken så gick jag upp o ner från gräsmattan till skogen med en murarbalja full med jord..Jag har nog fan burit 4 ton jord....Skam den som ger sig, nu har jag lagt all sten o beställt pro...

Av nicklas - 12 april 2011 08:44

Jaha, 3 matchers avstängning fick Zlatan för osportsligt uppträdande när de spelade mot Fiorentina i sönd. Jag såg matchen o fattar inte vad dommarjävlen sysslar med..Det va benkapningar hit o dit,bröstningar mot domaren osv, men Zlatan åker ut med r...

Ovido - Quiz & Flashcards