Alla inlägg den 4 maj 2011

Av nicklas - 4 maj 2011 21:58

Tjoflöjt...Nu har man grävt upp halva baksidan av tomten. Hela påsken så gick jag upp o ner från gräsmattan till skogen med en murarbalja full med jord..Jag har nog fan burit 4 ton jord....Skam den som ger sig, nu har jag lagt all sten o beställt profidäcket så det kommer att bli så jäkla bra..Nu är det bara en v tills jag o Virre åker till Italien...Milan behöver bara en poäng till så vinner de ligan(3 matcher kvar)

Så jag o frugan kommer att sitta på Ac Milans sista hemmamatch o förmodligen fira guldet med 80 000 pers....Gååås hud redan nu!!

Ett stort grattis till våra vänner Sara o lärlingen som fick en fin dotter som heter Wilma...(Noahs tjej)

På Lörd så ska jag på en av årets stora händelser, Mörrum Hookers säsongspremiär. Då detta är en mycket hemlig och mytomspunnen händelse så kan jag inte berätta mer om det! Annars så är allt lugnt renoveringen går enligt plan o familjen mår bra så jag mår som en kung!! Jag har aldrig varit speciellt religös på något sätt, men det är en gudomlig känsla att vara tillfreds med livet!

vi ses mina honungs liljor..

                                                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards